Deklaracja dostępności

Urząd Miasta i Gminy Bodzanów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.bodzanow.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Niektóre treści mogą być niedostępne. (powód: Materiały opublikowane w przeszłości.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Beata Nowak

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest Beata Nowak, adres e-mail: gmina@bodzanow.pl, telefon: 242607006.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Wejście do budynku usytuowane jest od ul. Bankowej. Wzdłuż budynku znajduje się chodnik prowadzący do wejść budynku. Przy furtce zamontowany jest domofon oraz tablica Wejście ( wraz z oznaczeniem graficznym i napisami alfabetem Braille’a ), które przeznaczone jest dla osób ze szczególnymi potrzebami. Obok schodów do wejścia głównego po lewej stronie znajduje się podjazd dla wózka inwalidzkiego.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze na parterze oraz piętrach 1 i 2 znajdują się na różnych poziomach.

Dostosowanie schodów

Schody nie są dostosowane do korzystania przez osoby z niepełnosprawnością ruchową. Dlatego też na parterze budynku przygotowano specjalne pomieszczenie tzn. „Pokój cichej obsługi”, z którego mogą skorzystać osoby z niepełnosprawnością ruchową, wzrokową oraz słuchową.

Dostosowanie wind

Brak windy.

Dostępność pochylni

Obok schodów do wejścia głównego po lewej stronie znajduje się podjazd dla wózka inwalidzkiego.

Dostępność platform

Brak platform.

Dostosowanie parkingów

Przed budynkiem znajdują się miejsca postojowe. Istnieje możliwość dojazdu i zaparkowania pojazdu przy wejściu głównym budynku. Na parkingu oddalonym od Urzędu około 40 m znajduje się wyznaczone miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych ( spełniające warunki Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. § 21. 1)

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Informacje głosowe są dostępne.

Dostępność pętli indukcyjnych

Pętla indukcyjna jest dostępna.

Dostępność tłumacza języka migowego

Tłumacz języka migowego jest dostępny.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 listopada 2019 11:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Pawlak
Ilość wyświetleń: 1815
12 sierpnia 2025 15:01 (Paulina Janowska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
12 sierpnia 2025 15:00 (Paulina Janowska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
12 sierpnia 2025 14:59 (Paulina Janowska) - Aktualizacja deklaracji dostępności.