Bodzanów, dnia 15-05-2012 r.
Nr spraw: RiR.271.13.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
(Zamówienie publiczne poniżej 14 tys. euro nie objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
I. Zamawiający:
Gmina Bodzanów
z/s ul. Bankowa 7
09-470 Bodzanów
Tel. 24/260-0-06
Fax 24/260-07-65
e-mail: gmina@bodzanow.pl
II. Osoby do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
- Pani Katarzyna Lenkiewicz – St. Specjalista ds. inwestycji Tel. 24/260-70-06 w.38
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie usługi doradztwa prawno-finansowego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kompleksowych procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie przetargów nieograniczonych, których przedmiotami są:
1. Przebudowa 4 odcinków dróg Gminy Bodzanów:
a) droga Reczyn Nowy – Reczyn Stary
b) droga nr 290202 Borowice-Nowe Miszewo-Kłaczkowo
c) droga nr 290201 przez Borowice
d) droga nr 290208 Wiciejewo Dolne – Nowe Kanigowo
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla ww. robót budowlanych
w ramach projektu pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju”.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
V. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy, a zakończenie w terminie nie dłuższym niż trzy miesiące od dnia dokonania wyboru Wykonawców i zawarciu stosownych umów.
VI. Opis warunków w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby lub podmioty gospodarcze posiadające wiedzę, doświadczenie i kadry niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym – załącznik Nr 1 do Zaproszenia.
2. Kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem: zapis „za zgodność z oryginałem” + czytelny podpis + data.
3. Wykonawcy przedstawiają ofertę, której treść musi odpowiadać treści zaproszenia.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
6. Wszystkie strony oferty powinny być kolejno ponumerowane, począwszy od numeru 1 na pierwszej stronie oferty.
7. Kartki oferty powinny być połączone w sposób uniemożliwiający dekompletację.
8. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
9. Koperta zamknięta powinna być zaadresowana na Zamawiającego z dopiskiem:
„Oferta na wykonanie usługi doradztwa prawno-finansowego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kompleksowych procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie przetargów nieograniczonych w ramach projektu pn. „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju”.
10. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
11. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
12. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
VIII. Opis kryteriów:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena najniższej oferty – 100 pkt.
IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego lub dostarczyć osobiście do Urzędzie Gminy w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów do dnia 21 maja 2012 r. do godz. 12.00 pok. 8. z dopiskiem: „Oferta na wykonanie usługi doradztwa prawno-finansowego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia kompleksowych procedur postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybie przetargów nieograniczonych w ramach projektu pn. „Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju”.
X. Tryb oceny ofert i ogłoszenia wyników
1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień ( jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z prośbami o poprawienie oczywistych omyłek pisarskich i błędów rachunkowych.
2. Sprawdzanie wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
3. Ogłoszenie wyników postępowania
Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert. Informacja o wynikach postępowania zostanie przesłana do Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego: www.bodzanow.pl.
XI. Odrzucenie ofert
Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
1) w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu,
2) w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem,
3) w przypadku przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych.
XII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faxem, e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
XIII. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XIV. Pozostałe informacje
Wykaz załączników:
Zatwierdzam:
Wójt Gminy Bodzanów
/-/ Grażyna Pietrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów