Bodzanów: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci
Numer ogłoszenia: 191656 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w formie szkolenia dla 11 osób na: Zadanie I dotyczy kursu na Prawo Jazdy kat. C i obejmuje 2 osoby/min po 30 godzin praktycznych, min. 20 godz. teoretycznych. Wykonawca musi opłacić min. jeden egzamin państwowy. Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich. Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy - 1 osoba/min. 150 godz. - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 2 osoby/min. po 130 godzin - Kosmetyczka - 2 osoby/min. po 220 godz. - Operator wózków widłowych - 2 osoby/min. po 200 godzin. - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych - 1 osoba/min. 80 godz. - opiekun osób starszych i dzieci - 1osoba/min 150 godz. Czas trwania kursu: 8 tygodni (zajęcia w ciągu dnia nie mogą przekroczyć 8 godzin i nie częściej niż 3 razy w tygodniu). Wykonawca musi ubezpieczyć na swój koszt uczestników szkolenia i opłacić koszt badań lekarskich. 2. Miejsce szkolenia - Zadanie 1 Płock lub powiat płocki Zadanie 2 Płock Sale w których będą prowadzone zajęcia powinny być oznaczone z godnie z Wytycznymi dotyczącymi Oznaczenia Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitału Ludzkiego 2007-2013. 3. Materiały na szkolenia: Każdemu uczestnikowi szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe: a) zeszyt, b) długopis - niebieski wkład, c) skrypty, d) materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego z uczestników szkolenia. Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczania Projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 4. Catering dla uczestników zadania nr 2 a) Serwis kawowy: kawa, herbata, soki, woda, ciastka - 2 razy w ciągu każdego dnia szkolenia, b) Obiad: zupa, danie główne, napój. 5. Catering dla uczestników zadania nr 1 - tylko w trakcie trwania zajęć teoretycznych c) Serwis kawowy: kawa, herbata, soki, woda, ciastka - 2 razy w ciągu każdego dnia szkolenia, d) Obiad: zupa, danie główne, napój.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ 2. Szczegółowe programy szkoleń dla każdego kierunku oddzielnie sporządzony przez Wykonawcę 3. Certyfikat jakości usług - jeśli wykonawca posiada. 4. Wzór Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie zadania nr 1 5. Wzory zaświadczeń o ukończeniu szkoleń odrębne dla każdej części zadania 2. 6. Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć; a) zmiana osób wykonujących usługę (konieczność wynika z przyczyn losowych np. choroba) niezależna od Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę po przedstawieniu innego kandydata o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, b) zmiana miejsca wykonywania szkolenia (konieczność zmiany miejsca wynika z przyczyn losowych (np. pożar, zalanie, awaria) niezależna od Wykonawcy. Zmiana nie może prowadzić do obniżenia standardu, c) zmiana wynagrodzenia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w sytuacji, gdy koszty wykazane w kalkulacji końcowej będą niższe niż wskazane przez Wykonawcę z złożonej ofercie, d) zmiany podwykonawców, e) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, (p. Kierownika GOPS).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzanowie, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, (p. Kierownika GOPS).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywna integracja osób korzystających ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bodzanowie - szansą na powrót na rynek pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie I - Prawo jazdy kat. C.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór wykonawcy na przeprowadzenie szkoleń w zakresie następujących zadań: Zadanie II - sekretarka z elementami księgowości i prawa pracy, - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, - Kosmetyczka, - Operator wózków widłowych, - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych, - opiekun osób starszych i dzieci.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów