Bodzanów: Dokończenie robót po poprzednim Wykonawcy na zadaniu pn. Budowa kompleksu sportowo - oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w m. Chodkowo - etap I
Numer ogłoszenia: 303626 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzanów , ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie, tel. 24 2607006 w. 30, faks 24 2607065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie robót po poprzednim Wykonawcy na zadaniu pn. Budowa kompleksu sportowo - oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w m. Chodkowo - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział III: Przedmiot zamówienia III.1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dokończenie robót po poprzednim Wykonawcy na zadaniu pn. Budowa kompleksu sportowo - oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w m. Chodkowo - etap I III.2. Rodzaj zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 Pzp. III.3. Finansowanie zamówienia pn. Dokończenie robót po poprzednim Wykonawcy na zadaniu pn. Budowa kompleksu sportowo - oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w m. Chodkowo - etap I odbywać się będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013. Priorytet VII. Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji. III.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie robót budowlanych związanych z remontem budynku gminnej biblioteki publicznej, budową przedszkola sześciooddziałowego, modernizacją kotłowni, zagospodarowaniem terenu wokół nowo wybudowanego przedszkola. III.4.1. Wykonawcy mogą zapoznać się ze szczegółowym zakresem robót budowlanych, wymagających dokończenia, w czasie wizji lokalnej na terenie budowy w terminie wcześniej uzgodnionym z osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego. Szczegółowy opis inwestycji zawierają projekty budowlane, stanowiące załączniki nr 8.1.1 8.7 do SIWZ, specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. III.5. Parametry techniczne: 1. parametry techniczne przedszkola: Powierzchnia (netto) budynku: 1288,24 m2 Powierzchnia zabudowy: 1418,80 m2 Powierzchnia użytkowa: 1736,76 m2 Długość: 4501 cm Szerokość: 5250 cm Wysokość maksymalna: 705 cm Kubatura: 5892,69 m3 2. parametry techniczne biblioteki: Powierzchnia zabudowy: 382,78 m2 Powierzchnia użytkowa: 306,34 m2 Powierzchnia podestów i podjazdów: 27,93 m2 Długość: 30,82 m Szerokość: 17,02 m Wysokość maksymalna: 12,08 m Kubatura: 3094,35 m3 3. parametry techniczne projektowanego parkingu: liczba miejsc postojowych - 89 szt. powierzchnia miejsc postojowych - ok. 3122 m2, wymiary stanowiska postojowego - 2,5 x 5,0 m, wymiary stanowiska postojowego dla niepełnosprawnych - 3,6 x 5,0 m 4. parametry techniczne projektowanego zagospodarowania terenu: powierzchnia projektowanych dróg, parkingów i chodników: 3 938.00 m2 powierzchnia remontowanych dróg i chodników: 2 161.00 m2 Powierzchnia biologicznie czynna: 16 958.00 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.24.60-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.42.11.32-8, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: X. Wadium X.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). X.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu przelewem na konto bankowe: PBS Ciechanów o/Bodzanów nr 09 8213 1018 2002 0600 0156 0001. 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). X.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. X.4. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych i prawidłowo ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego użyteczności publicznej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł brutto każda. Wzór wykazu wykonanych robót stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: A. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. B. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. C. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. D. 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie. Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w nie więcej niż dwóch z ww. specjalności. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: - posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,- zł albo dysponowanie środkami finansowymi w wysokości co najmniej 2 000 000,- zł, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: - dokumenty, o których mowa w rozdziale V.2. (V.3.) i VI.4. SIWZ; - dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału oraz kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem; - kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy stanowi załącznik do Oferty Wykonawcy i nie będzie oceniany na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty. - pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy na roboty budowlane w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: 1) osób pełniących funkcje, o których mowa w rozdziale VI.1.2 SIWZ. 2) wynagrodzenia brutto Wykonawcy w razie zmiany stawki podatku VAT dla robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, 3) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi i przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 5) technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują że wykonanie przedmiotu zamówienia bez zmiany technologii robót, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 6) wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Inżyniera Kontraktu, w sytuacji koniecznego zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy, bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej dla uzyskania założonego efektu użytkowego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów - p. nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VII. Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego Działania 7.2. Infrastruktura służąca edukacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów