Znak sprawy:OS.271.1.2014r. Bodzanów, dnia 24.09.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn.: „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – Moja przyszłość” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego
/nazwa zadania/
II. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn.: „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – Moja przyszłość” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”
w następujących szkołach:
1) Publiczne Gimnazjum im. Polskiej Organizacji Zbrojnej w Bodzanowie – 1 grupa projektowa;
2) Publiczne Gimnazjum w Nowym Miszewie – 1 grupa projektowa;
3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieślach – 1 grupa projektowa;
4) Publiczna Szkoła w Bodzanowie – 1 grupa projektowa;
5) Szkoła Podstawowa w Nowym Miszewie – 1 grupa projektowa;
Przedmiotem zamówienia jest 23 niżej wymienionych części - (każda z nich stanowi oddzielną część zamówienia):
Publiczne Gimnazjum im. Polskiej Organizacji Zbrojnej w Bodzanowie
Część 1
Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 16 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 24 h
Razem - 40 h
Część 2
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.
– matematyka: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 16 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 24 h
Razem - 40 h
Część 3
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.
- chemia: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 16 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 24 h
Razem - 40 h
Część 4
Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 8 h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 32 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 48 h
Razem - 80 h
Publiczne Gimnazjum w Nowym Miszewie
Część 5
Prowadzenie zajęć z języka obcego – język niemiecki
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 3h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 6
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;
– matematyka: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 7
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;
- chemia: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 8
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;
– biologia: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 9
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;
- geografia: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 10
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;
- fizyka: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 12 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h
Razem - 30 h
Część 11
Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 2 h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 8 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h
Razem - 20 h
Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieślach
Część 12
Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 13
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.
– matematyka: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 14
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.
- przyroda: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 15
Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 2 h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 8 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h
Razem - 20 h
Publiczna Szkoła w Bodzanowie
Część 16
Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 17
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 5 h w miesiącu.
– matematyka: 5 h w miesiącu
od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 20 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 30 h
Razem - 50 h
Część 18
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 5 h w miesiącu.
- przyroda: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 20 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 30 h
Razem - 50 h
- razem zajęć matematyczno-przyrodniczych – 100 h.
Część 19
Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 16 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 24 h
Razem - 40 h
Szkoła Podstawowa w Nowym Miszewie
Część 20
Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 21
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.
– matematyka: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 22
Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.
- przyroda: od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 24 h
od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h
Razem - 60 h
Część 23
Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego
– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r.1 grupa po 2h w miesiącu.
– od 1.09.2014r. do 31.12.2014r. – 8 h
– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h
Razem - 20 h
Za jedną godzinę zajęć należy rozumieć - 45 minut.
Wymienione w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach szkolnych uczniów, w dni nauki szkolnej lub soboty, termin realizacji zajęć musi być dostosowany do tygodniowego planu obowiązkowych oraz pozalekcyjnych zajęć uczniów i zatwierdzony przez dyrektora szkoły.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 23 części.
Kod CPV – 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.
III. Warunki udziału w zamówieniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp,
b) posiadają kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć, potwierdzone kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje ( szczególności : dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i in. - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – min. 2 lata pracy w szkole podstawowej/ gimnazjum, min. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu takich samych lub zbliżonych zajęć z uczniami, potwierdzone własnoręcznie podpisanym oświadczeniem o wymaganym doświadczeniu zawodowym oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem kopią aktu nadania stopnia awansu zawodowego,
d) znają potrzeby edukacyjne oraz możliwości uczniów szkół podstawowych/ gimnazjów.
2.W przypadku Wykonawcy innego niż osoba fizyczna – należy przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przygotowania pedagogicznego, wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stopnia awansu zawodowego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz znajomości potrzeb edukacyjnych i możliwości uczniów zakwalifikowanych do projektu.
3.Z treści dołączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
4.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
5.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.
6.Do obowiązków Wykonawców/ nauczycieli wyłonionych w niniejszym postępowaniu do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w projekcie, będzie należało w szczególności :
- przygotowanie (w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy) w formie pisemnej szczegółowego programu zajęć pozalekcyjnych obejmującego ich zakres i harmonogram realizacji i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,
- przeprowadzenie zajęć w terminie od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.
- rozplanowanie zajęć w okresie od września 2014r. do czerwca 2015r.
- dostosowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem właściwej szkoły, terminów realizacji prowadzonych zajęć projektowych przy założeniu, że zajęcia te mogą odbywać się w dni nauki szkolnej, bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do możliwości uczestników i warunków pracy szkoły
- systematyczna i zgodna z harmonogramem realizacja zajęć projektowych oraz niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
- prowadzenie zajęć w sposób atrakcyjny, z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych
- uczestniczenie w akcji promocyjnej projektu (m.in. spotkania informacyjne z uczniami, rodzicami, stosowanie logotypów i formułek promocyjnych w materiałach/dokumentach wytwarzanych podczas realizacji projektu i/lub korespondencji),
- zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,
- utrzymanie grupy z wymaganą liczebnością uczestników i osiągnięcie zakładanych rezultatów projektu w zakresie prowadzonych zajęć
- realizacja innych zadań projektowych powierzonych przez Zamawiającego do prawidłowej realizacji projektu
- założenie i prowadzenie na bieżąco wymaganej dokumentacji zajęć (m.in. dzienniki zajęć, listy potwierdzające uczestnictwo uczniów w zajęciach, karty czasu pracy, ankiety, sprawozdania, i in.) oraz terminowe dostarczanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację prowadzonych zajęć,
- prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanych zajęć,
- uczestnictwo w spotkaniach gminnego zespołu projektowego,
- przeprowadzenie i udokumentowanie okresowej i końcowej ewaluacji prowadzonych zajęć oraz ocena efektów działań na rzecz uczniów,
- współpraca i współdziałanie z innymi wykonawcami zamówienia w danej szkole przy organizacji dwóch całodziennych zajęć otwartych dla uczniów w instytucjach związanych ze szkolnictwem wyższym, edukacją, kulturą (muzea, centra nauki, instytucje kultury, wystawy, itp.)
- stała współpraca z Dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia projektowe,
- współdziałanie z Zamawiającym przy dokonywaniu zakupu materiałów edukacyjnych i sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć,
- niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty (w zależności od potrzeb zamówienia):
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego,
2) Oświadczenie Wykonawcy o danych adresowych – załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego,
3) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp, z art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp – załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego,
4) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia określonych zajęć, potwierdzone kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje ( szczególności : dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i in. - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) - załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego,
5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia - min. 2 lata pracy w szkole podstawowej/ gimnazjum, min. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu takich samych lub zbliżonych zajęć z uczniami, potwierdzone własnoręcznie podpisanym oświadczeniem o wymaganym doświadczeniu zawodowym oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem kopią aktu nadania stopnia awansu zawodowego – załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego,
6) Oświadczenie Wykonawcy o znajomości potrzeb edukacyjnych oraz możliwości uczniów szkół podstawowych/ gimnazjów – załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Ewa Ciastkowska – Tel. 024 260 70 06 w. 21
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy*:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów – Sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn. „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – moja przyszłość”
część nr ……
(Nazwa przedmiotu zamówienia)
- przesłać faksem na nr nie dotyczy,
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail nie dotyczy
w terminie do dnia 30.09.2014r. , godz.10.00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
IX. Opis kryteriów wyboru oferty:
1.Kwalifikacje i doświadczenie – 50% = 50 pkt.
25 pkt. otrzyma Wykonawca za posiadanie m.in. dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i innych.
0 pkt. – brak wyżej wymienionych dokumentów.
25pkt. otrzyma Wykonawca za min. 2 lata pracy w szkole podstawowej/gimnazjum i jednocześnie prowadzenia takich samych lub zbliżonych zajęć z uczniami
0 pkt. – brak takiego doświadczenia
a) Ceną ofertową jest cena jednostkowa za 1 godzinę zajęć w danym zadaniu, zawierająca kwotę wynagrodzenia brutto, a więc koszty godzin pracy nauczyciela wraz z pochodnymi ze strony pracownika i pracodawcy.
b) Zasady oceny kryterium „cena”:
najniższa cena brutto
C = ---------------------------------- x 50 pkt
cena brutto badanej oferty
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów