Przetargi

Zapytanie ofertowe do zadania pn. Dostawa opału drzewnego – pelletu dla Gminy Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015

Znak sprawy:IRGK.271.48.2014r.                                       Bodzanów, dnia 02.10.2014r.  

 

           

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn. Dostawa opału drzewnego – pelletu dla Gminy  Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup i dostawę opału drzewnego – pelletu dla Gminy Bodzanów i jednostek samorządu  na sezon grzewczy 2014/2015

Dostawy odbywać się będą do budynku Urzędu Gminy w Bodzanowie ul. Bankowa 7,  budynków komunalnych w Stanowie 61 i Chodkowie Działkach ul. Miodowa 17 oraz domu parafialnego w Bodzanowie ul.Ks.J.Poniatowskiego 1, w ilości ok. 120 ton pelletu.

Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
- wartość opałowa nie niższa niż 19 000 kJ/kg,
- wilgotność nie większa niż 10 %
- zawartość popiołu nie większa niż 0,5%
- zawartości siarki nie większa niż 0,08 % ,
- długość od 10 mm do 30 mm,
- średnica od 6mm do 8 mm

- workowany, worki o wadze od 15kg do 25kg

.

1.Dostawa pelletu będzie następować w dwóch etapach:  pierwsza dostawa po zawarciu umowy w m-cu listopadzie 2014r., pozostałe w okresie od 01.01.2015r. do 30.04.2015r.

2. O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z siedmiodniowym wyprzedzeniem drogą elektroniczną lub faksem. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt w ilościach wskazanych przez Zamawiającego do każdego ze wskazanych  budynków w godzinach od 8.00 do 14.00. Jednorazowa wielkość dostawy nie większa niż 24tony.

3.Planowana w pkt 1. ilość pelletu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.

Kod CPV – 09 11 14 00-4

Termin realizacji zamówienia  - od dnia podpisania umowy do 30.04.2015r.

 

III. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie  na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie handlu opałem drzewnym dotyczącego przedmiotu zamówienia.

 

IV.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2) Oświadczenie Wykonawcy dot. danych adresowych – załącznik nr 2,

3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – załącznik nr 3,

4)Aktualne zezwolenie  na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie handlu opałem drzewnym dotyczącego przedmiotu zamówienia,

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6)Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy  o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.).

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Joanna Smolarek – Tel. (024) 260 70 06 w. 29.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

- złożyć e siedzibie Zamawiającego:  Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów- Sekretariat,

w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa opału drzewnego – pelletu dla Gminy  Bodzanów na sezon grzewczy 2014/2015”

w terminie do dnia 09.10.2014r.  , godz.12.00

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia w całości oraz cenę ofertową brutto za 1 tonę przedmiotu zamówienia.

2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 października 2014 14:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 1421
13 października 2014 12:48 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 października 2014 14:58 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [strona_do_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 października 2014 14:58 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)