Znak sprawy:IRGK.271.55.2014r. Bodzanów, dnia 24.10.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bodzanów”.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Bodzanów w roku 2014.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Kod CPV - 45262660-5 Usuwanie azbestu
Termin realizacji zadania – 30.11.2014r.
III. Warunki udziału w zamówieniu:
O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym posiadają:
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia):
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych;
5) Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub aktualna umowa z firmą transportową wraz z kopią posiadanego przez tą firmę zezwolenia;
6) Aktualne kopie umów z instytucjami, w których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe oraz decyzje i pozwolenia instalacji wymagane prawem, w tym pozwolenie uprawniające do przyjmowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną e-mail: zk@bodzanow.pl
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Arkadiusz Mękarski – Dyrektor Wydziału Inwestycji Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej – Tel. (024) 260 70 06 w. 39.
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy*:
- przesłać na adres Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
w terminie do dnia 29 października 2014r., do godz. 10.00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena 90%
Cena= Cena najniższa / cena badana x 90% x 100
7) Posiadanie aktualnych kopi umów z instytucjami, w których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe oraz decyzje i pozwolenia instalacji wymagane prawem, w tym pozwolenie uprawniające do przyjmowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest - 10%
Posiadanie dok. – 10 pkt.x10%
Brak dok. – 0 pkt.
Najkorzystniejsza oferta to oferta posiadająca najwyższy bilans punktowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów