Przetargi

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn.: „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – Moja przyszłość”

 

Znak sprawy:OS.271.2.2014r.                                              Bodzanów, dnia 06.11.2014r.

 

           

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

                            

 

zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn.: „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – Moja przyszłość” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego

                                                           /nazwa zadania/

 

II. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn.: „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – Moja przyszłość” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego

Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,                                            

Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,

Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

w następujących szkołach:

1)    Publiczne Gimnazjum im. Polskiej Organizacji Zbrojnej w Bodzanowie – 1 grupa projektowa;

2)    Publiczne Gimnazjum w Nowym Miszewie – 1 grupa projektowa;

3)    Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieślach – 1 grupa projektowa;

4)    Publiczna Szkoła w Bodzanowie – 1 grupa projektowa;

5)    Szkoła Podstawowa w Nowym Miszewie – 1 grupa projektowa;

Przedmiotem zamówienia jest 23 niżej wymienionych części  - (każda z nich stanowi oddzielną część zamówienia):

 

Publiczne Gimnazjum im. Polskiej Organizacji Zbrojnej w Bodzanowie

Część 1

Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. – 16 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 24 h

      Razem - 40 h

 

Część 2

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.

– matematyka: do 31.12.2014r. – 16 h

  od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 24 h

                            Razem - 40 h

Część 3

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.

- chemia:  do 31.12.2014r. – 16 h

      od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 24 h

                                                          Razem - 40 h

 

Część 4

Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 8 h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. – 32 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 48 h

       Razem - 80 h

 

Publiczne Gimnazjum w Nowym Miszewie

Część 5

Prowadzenie zajęć z języka obcego – język niemiecki

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 3h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. – 12 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 18 h

       Razem - 30 h

 

Część 6

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;

– matematyka: do 31.12.2014r. – 12 h

  od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 18 h

                              Razem - 30 h

Część 7

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;

- chemia:  do 31.12.2014r. – 12 h

      od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 18 h

                                                          Razem - 30 h

Część 8

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;

– biologia: do 31.12.2014r. – 12 h

       od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 18 h

                        Razem - 30 h

Część 9

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;

- geografia: do 31.12.2014r. – 12 h

        od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 18 h

                                                            Razem - 30 h

 

 

Część 10

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa - 3 h w miesiącu;

- fizyka: do 31.12.2014r. – 12 h

   od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 18 h

                                                          Razem - 30 h

 

Część 11

Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 2 h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –   8 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h

       Razem - 20 h

 

Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieślach

 

Część 12

Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –  24 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 36 h

        Razem - 60 h

 

Część 13

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.

– matematyka: do 31.12.2014r. – 24 h

  od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h

                             Razem - 60 h

Część 14

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.

- przyroda:  do 31.12.2014r. – 24 h

        od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h

                                                           Razem - 60 h

 

Część 15

Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 2 h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –   8 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h

       Razem - 20 h

 

 

Publiczna Szkoła w Bodzanowie

 

Część 16

Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –  24 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 36 h

        Razem - 60 h

 

 

 

Część 17

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 5 h w miesiącu.

– matematyka: 5 h w miesiącu

 do 31.12.2014r. – 20 h

 od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 30 h

                            Razem - 50 h

 

Część 18

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 5 h w miesiącu.

- przyroda:  do 31.12.2014r. – 20 h

        od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 30 h

                                                           Razem - 50 h

- razem zajęć matematyczno-przyrodniczych – 100 h.

 

Część 19

Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 4 h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. – 16 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 24 h

       Razem - 40 h

 

Szkoła Podstawowa w Nowym Miszewie

 

Część 20

Prowadzenie zajęć z języka obcego – język angielski

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –  24 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r.  – 36 h

        Razem - 60 h

 

Część 21

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.

– matematyka: do 31.12.2014r. – 24 h

  od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h

                             Razem - 60 h

Część 22

Prowadzenie zajęć matematyczno - przyrodniczych

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r. 1 grupa po 6 h w miesiącu.

- przyroda:  do 31.12.2014r. – 24 h

        od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 36 h

                                                           Razem - 60 h

 

Część 23

Prowadzenie zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego

– rok szkolny 2014/2015 – realizacja do 1.09.2014 r. do 30.06.2015r.1 grupa po 2h w miesiącu.

– do 31.12.2014r. –   8 h

– od 1.01.2015r. do 30.06.2015r. – 12 h

       Razem - 20 h

 

 

Za jedną godzinę zajęć należy rozumieć - 45 minut.

Wymienione w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach szkolnych uczniów, w dni nauki szkolnej lub soboty, termin realizacji zajęć musi być dostosowany do tygodniowego planu obowiązkowych oraz pozalekcyjnych zajęć uczniów i zatwierdzony przez dyrektora szkoły.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 23 części.

 

Kod CPV – 80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego

Termin realizacji zamówienia od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.

 

III. Warunki udziału w zamówieniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a)      spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy – Pzp,

b)      posiadają kwalifikacje do prowadzenia określonych zajęć, potwierdzone kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje ( szczególności : dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i in. - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) – (kwalifikacje wymagane od nauczycieli w załączeniu);

c)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – min. 2 lata pracy w szkole podstawowej/ gimnazjum, min. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu takich samych lub zbliżonych zajęć z uczniami, potwierdzone własnoręcznie podpisanym oświadczeniem o wymaganym doświadczeniu zawodowym oraz potwierdzona za zgodność z oryginałem kopią aktu nadania stopnia awansu zawodowego – (kwalifikacje wymagane od nauczycieli w załączeniu);

d)      znają potrzeby edukacyjne oraz możliwości uczniów szkół podstawowych/ gimnazjów. 

2.W przypadku Wykonawcy innego niż osoba fizyczna – należy przedstawić wykaz osób, które będą realizowały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przygotowania pedagogicznego, wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, stopnia awansu zawodowego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz znajomości potrzeb edukacyjnych i możliwości uczniów zakwalifikowanych do projektu.

3.Z treści dołączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

4.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

5.Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań.

6.Do obowiązków Wykonawców/ nauczycieli wyłonionych w niniejszym postępowaniu do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w projekcie, będzie należało w szczególności :

- przygotowanie (w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy) w formie pisemnej szczegółowego programu zajęć pozalekcyjnych obejmującego ich zakres i harmonogram realizacji i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu,

- przeprowadzenie zajęć w terminie od podpisania umowy do 30 czerwca 2015r.

- rozplanowanie zajęć w terminie od dnia podpisania umowy do czerwca 2015r.

- dostosowanie, w uzgodnieniu z Dyrektorem właściwej szkoły, terminów realizacji prowadzonych zajęć projektowych przy założeniu, że zajęcia te mogą odbywać się w dni nauki szkolnej, bezpośrednio przed lub bezpośrednio po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do możliwości uczestników i warunków pracy szkoły

- systematyczna i zgodna z harmonogramem realizacja zajęć projektowych oraz niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,

- prowadzenie zajęć w sposób atrakcyjny, z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych

- uczestniczenie w akcji promocyjnej projektu (m.in. spotkania informacyjne z uczniami, rodzicami, stosowanie logotypów i formułek promocyjnych w materiałach/dokumentach wytwarzanych podczas realizacji projektu i/lub korespondencji),

- zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych,

- utrzymanie grupy z wymaganą liczebnością uczestników i osiągnięcie zakładanych rezultatów projektu w zakresie prowadzonych zajęć

- realizacja innych zadań projektowych powierzonych przez Zamawiającego do prawidłowej realizacji projektu

- założenie i prowadzenie na bieżąco wymaganej dokumentacji zajęć (m.in. dzienniki zajęć, listy potwierdzające uczestnictwo uczniów w zajęciach, karty czasu pracy, ankiety, sprawozdania, i in.) oraz terminowe dostarczanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację prowadzonych zajęć,

- prowadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanych zajęć,

- uczestnictwo w spotkaniach gminnego zespołu projektowego,

- przeprowadzenie i udokumentowanie okresowej i końcowej ewaluacji prowadzonych zajęć oraz ocena efektów działań na rzecz uczniów,

- współpraca i współdziałanie z innymi wykonawcami zamówienia w danej szkole przy organizacji dwóch całodziennych zajęć otwartych dla uczniów w instytucjach związanych ze szkolnictwem wyższym, edukacją, kulturą (muzea, centra nauki, instytucje kultury, wystawy, itp.)

- stała współpraca z Dyrektorem szkoły, w której będą prowadzone zajęcia projektowe,

- współdziałanie z Zamawiającym przy dokonywaniu zakupu materiałów edukacyjnych i sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć,

- niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu

 

IV.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty (w zależności od potrzeb zamówienia):

1)        wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego,

2)        Oświadczenie Wykonawcy o danych adresowych – załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego,

3)        Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego,

4)        Oświadczenie Wykonawcy ( o posiadanych kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomości potrzeb edukacyjnych)  - załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani  Ewa Ciastkowska – Tel. 024 260 70 06 w. 21

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów – Sekretariat w zamkniętej kopercie z dopiskiem :

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w projekcie partnerskim pn. „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – moja przyszłość”

część nr ……

                             (Nazwa przedmiotu zamówienia)

- przesłać faksem na nr  nie dotyczy,

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail  nie dotyczy

 

w terminie do dnia 14.11.2014r.  , godz.10.00

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Ceną ofertową jest suma punktów za cenę jednostkową za 1 godzinę zajęć w danym zadaniu, zawierająca kwotę wynagrodzenia brutto, a więc koszty godzin pracy nauczyciela wraz z pochodnymi ze strony pracownika i pracodawcy oraz kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy.
  2. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX. Opis kryteriów wyboru oferty:

  1. Kryterium, którym Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty:

 

1.Kwalifikacje i doświadczenie – 50% = 50 pkt.

 

  1. A.     Kwalifikacje – 25%

25 pkt. otrzyma Wykonawca za posiadanie m.in. dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i innych.

0 pkt. – brak wyżej wymienionych dokumentów.

 

  1. B.     Doświadczenie – 25%

25pkt. otrzyma Wykonawca za min. 2 lata pracy w szkole podstawowej/gimnazjum i jednocześnie prowadzenia takich samych lub zbliżonych zajęć z uczniami

0 pkt. – brak takiego doświadczenia

 

  1. 2.    Cena - 50% = 50 pkt.

a)        Ceną ofertową jest cena jednostkowa za 1 godzinę zajęć w danym zadaniu, zawierająca kwotę wynagrodzenia brutto, a więc koszty godzin pracy nauczyciela wraz z pochodnymi ze strony pracownika i pracodawcy.

b)      Zasady oceny kryterium „cena”:

 

            najniższa cena brutto

C = ---------------------------------- x 50 pkt

         cena brutto badanej oferty

 

X – Podpisanie umowy

1.W dniu podpisania umowy należy dostarczyć kserokopię dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje (szczególności: dyplom ukończenia wyższych studiów z przygotowaniem pedagogicznym, dyplom ukończenia studiów podyplomowych, świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego i in. - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

2. Zamawiający zastrzega, iż może odstąpić od udzielenia zamówienia w sytuacji, gdy:

a. brak co najmniej jednej oferty, która nie podlegałaby odrzuceniu;

b. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że na skutek przeprowadzonych negocjacji oferenci dokonali stosownego obniżenia cen wskazanych w pierwotnych ofertach;

c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 listopada 2014 14:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 978
17 listopada 2014 14:26 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogl_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 listopada 2014 14:11 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [wzor_umowy_dla_firm.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 listopada 2014 14:11 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [wzor_umowy_dla_osob_fizycznych.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)