Przetargi

Zakup materiałów edukacyjnych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach Projektu „Moja Przyszłość - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe”.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów                                  

 

zaprasza do złożenia oferty na: Sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć dla szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Bodzanów.

                                              

II. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów edukacyjnych niezbednych do prowadzenia zajęć w ramach Projektu „Moja Przyszłość - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Kod CPV – 39162100-6

Termin realizacji zamówienia - 17 grudnia 2014r.

Kryterium – najniższa cena

III. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

IV.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia):

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy  o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marcin Kurek – Instruktor kulturalno – sportowy. Tel: 604581014.

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail marcin291083@wp.pl

w terminie do dnia 17.12.2014  , godz. 14.00

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto i netto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 grudnia 2014 14:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 841
19 grudnia 2014 13:09 (Mariusz Markiewicz) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_uniewaznieniu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 grudnia 2014 14:55 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe__zakup_materialow.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 grudnia 2014 14:53 (Lilla Smorzewska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)