Przetargi

Obsługa geodezyjna Gminy Bodzanów w 2015 roku

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

                                  

zaprasza do złożenia oferty na: Obsługa geodezyjna Gminy Bodzanów w 2015 roku

 

                                              

II. Opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

Obsługa geodezyjna Gminy Bodzanów w 2015 roku

 

Lp.

               Rodzaj prac

1

Podział geodezyjny nieruchomości z opracowaniem dokumentacji geodezyjno prawnej:

- za pierwszą działkę

- za każdą następną

2

Odtworzenie granic nieruchomości

(za punkt graniczny)

3

Rozgraniczenie nieruchomości

4

Dokonanie oceny dokumentacji geodezyjnej związanej z rozgraniczeniem nieruchomości

5

Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej do złożenia księgi wieczystej, wpisów, odłączeń i sprostowań w KW

(za 1 – dną działkę)

6

Wskazanie granic (za punkt graniczny)

7

Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych ( dokumenty przewłaszczeniowe, za 1-szą działkę/za każdą następną)

8

Sporządzenie wyrysu z opisem nieruchomości (za 1-szą działkę/za każdą następną)

9

Sporządzenie dodatku do księgi wieczystej

(za  1-szą działkę/za każdą następną)

10

Wykonanie mapy do celów projektowych w tym:

- aktualizacja 1 km w pasie 100 m

- nowy pomiar 1 km w pasie 100 m

do 1 hektara

11

Inwentaryzacja trasy sieci wodociągowej za:

- 1 km sieci

- 1 przyłącze lub przykanalik

12

Inwentaryzacja trasy sieci kanalizacji za:

- 1 km sieci

- 1 przykanalik

13

Inwentaryzacja trasy sieci elektroenergetycznej za:

- 1 km sieci

- 1 przyłącze

14

Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dróg gminnych (za 1 km)

15

Wytyczenie trasy ( za 1km):

- sieci kanalizacyjnej

- sieci wodociągowej

- dróg gminnych

 

Kod CPV –71354000-4 Usługi sporządzania map; 71355000-1 Usługi pomiarowe

Termin realizacji zamówienia  -  31 grudnia 2015r.

 

III. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i pomiarów geodezyjnych nieruchomości, sporządzania dokumentacji do celów prawnych.

IV.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia):

1)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę szczegółowy formularz cenowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 3,

3)      Oświadczenie o danych firmy – załącznik nr 2

4)      Aktualne  uprawnienia geodezyjne,

5)      Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6)      Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy  o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Regina Guzanek – Tel. 024 260 70 06 w. 30

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów  Sekretariat

w terminie do dnia 05 stycznia 2015r. do godz. 10.30

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

KRYTERIA:

Cena – 95% - 95 pkt.

Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 5% - 5 pkt.

 

Cena = Cn/Co x95pkt

Cn- Cena najniższa

Co – Cena oferowana

 

Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego

Nie dłużej niż 24 godz. – 5 pkt.

Dłużej niż 24 godz.  – o pkt.

Najkorzystniejsza będzie oferta z największym bilansem sum.

SUMA = Cn + Czr

Uwaga: brak wpisania do tabeli nr 1 Szczegółowego Formularza Cenowego – zał. Nr 3, którejkolwiek z ceny jednostkowej spowoduje, iż oferta nie będzie brana pod uwagę.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 grudnia 2014 11:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 1681
07 stycznia 2015 11:52 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyniku.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2014 11:48 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2014 11:47 (Lilla Smorzewska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)