Znak sprawy: RI.271.67.2015 Bodzanów, dnia 03.06.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
zaprasza do złożenia oferty na: Remont nawierzchni dróg utwardzonych na terenie Gminy Bodzanów
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań:
a. w przypadku ubytków o głębokości powyżej 3 cm naprawę nawierzchni dróg wykonać poprzez wycięcie uszkodzonego miejsca i uzupełnienie ubytku masą mineralno asfaltową na gorąco.
b. w przypadku ubytków o głębokości do 3 cm naprawę nawierzchni wykonać przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu.
UWAGA - Przed przystąpieniem do robót należy dokonać wizji w terenie i wykonać przedmiar robót. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście wykonane prace w oparciu o księgę obmiaru wykonanych robót. Zapłata za wykonane prace nastąpi po zatwierdzeniu protokołu z końcowym odbiorem robót.
Kod CPV – 45 00 00 00 – 7 roboty budowlane
Termin realizacji zamówienia - do dnia 31.08.2015 r.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena 95 pkt.
Gwarancja – 5 pkt.
C=Cn/Co x 95 pkt.
Cn – cena najniższa
Co – cena oferowana
Gwarancja
Max – 60 m
Min. 36 m
36 m- 0pkt.
48 m – 2,5 pkt.
60 m – 5 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem punktowym.
Max można uzyskać 100 pkt.
III. Warunki udziału w zamówieniu:
O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności musi dysponować co najmniej:
*1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – do kierowania robotami budowlanymi.
UWAGA:
* Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 18 marca 2008 roku.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 3.
5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zawarte w Załączniku nr 3.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marek Kwiatkowski – tel. 24 260 70 06 w. 39
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy*:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów Sekretariat
- przesłać faxem na nr ………………………
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-maila: l.smorzewska@bodzanow.pl
w terminie do dnia 15.06.2015 r. do godz. 10.00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów