Przetargi

Remont nawierzchni dróg utwardzonych na terenie Gminy Bodzanów

Znak sprawy: RI.271.67.2015                                               Bodzanów, dnia 03.06.2015 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

zaprasza do złożenia oferty na: Remont nawierzchni dróg utwardzonych na terenie Gminy Bodzanów

                                  

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Specyfika głównych wymagań:

a. w przypadku ubytków o głębokości powyżej 3 cm naprawę nawierzchni dróg wykonać poprzez wycięcie uszkodzonego miejsca i uzupełnienie ubytku masą  mineralno asfaltową na gorąco.

b. w przypadku ubytków o głębokości do 3 cm naprawę nawierzchni wykonać przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu.

UWAGA - Przed przystąpieniem do robót należy dokonać wizji w terenie i wykonać przedmiar robót. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście wykonane prace w oparciu o księgę obmiaru wykonanych robót. Zapłata za wykonane prace nastąpi po zatwierdzeniu protokołu z końcowym odbiorem robót.

 

Kod CPV – 45 00 00 00 – 7 roboty budowlane

 

Termin realizacji zamówienia  -  do dnia 31.08.2015 r.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

Cena 95 pkt.

Gwarancja – 5 pkt.

C=Cn/Co x 95 pkt.

Cn – cena najniższa

Co – cena oferowana

Gwarancja

Max – 60 m

Min. 36 m

36 m- 0pkt.

48 m – 2,5 pkt.

60 m – 5 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najkorzystniejszym bilansem punktowym.

Max można uzyskać 100 pkt.

 

III. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności musi dysponować co najmniej:

*1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – do kierowania robotami budowlanymi.

UWAGA:

* Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane       na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia      18 marca 2008 roku.

 

IV.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy  o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),

4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz  z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez  nie czynności, oraz informacją                        o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 3.

5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zawarte w Załączniku nr 3.

 

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marek Kwiatkowski – tel. 24 260 70 06 w. 39

 

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów  Sekretariat

- przesłać faxem na nr ………………………

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-maila: l.smorzewska@bodzanow.pl

w terminie do dnia 15.06.2015 r.  do godz. 10.00

 

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 czerwca 2015 15:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 863
17 czerwca 2015 15:45 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyniku.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 czerwca 2015 15:54 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 czerwca 2015 15:53 (Lilla Smorzewska) - Usunięcie załącznika [zapytanie_ofertowe.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)