Znak sprawy: RI.271.71.2014r. Bodzanów, dnia 24.06.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bodzanów w 2015 r. ”.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Bodzanów w roku 2015 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z demontażem, transportem i unieszkodliwianiem pokryć dachowych zawierających azbest z nieruchomości stanowiących budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Bodzanów.
Szacunkowa ilość pokryć dachowych zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na około 102,479 Mg (7 883 m2) Mg. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości na których będzie dokonany demontaż pokryć dachowych, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie.
2. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny wykonania prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace. Wykonawca z chwilą usunięcia azbestu z dachu zobowiązany jest do jego zabezpieczenia celem uniknięcia szkód (np. zalania) na czas ustalony z właścicielem nieruchomości. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 30.09.2015 r.
3. Po dokonanych demontażach wraz z unieszkodliwianiem, wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów niebezpiecznych na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów (wagowo) wraz z oświadczeniem od kogo pochodziły. Ponadto wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego.
4. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwo nieszczęśliwych wypadków, dot. pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami.
5. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz budżetu Gminy Bodzanów.
Kod CPV - 45262660-5 Usuwanie azbestu
Termin realizacji zadania – 30.09.2015 r.
III. Wymagania jakie powinien spełniać Wykonawca zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń:
1. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych;
2. aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub aktualna umowa z firmą transportową wraz z kopią posiadanego przez tą firmę zezwolenia;
3. kopie umów z instytucjami, w których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe oraz decyzje i pozwolenia instalacji wymagane prawem, w tym pozwolenie uprawniające do przyjmowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty (w zależności od potrzeb zamówienia):
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy – Pzp;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów niebezpiecznych;
5) Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub aktualna umowa z firmą transportową wraz z kopią posiadanego przez tą firmę zezwolenia;
6) Aktualne kopie umów z instytucjami, w których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe oraz decyzje i pozwolenia instalacji wymagane prawem, w tym pozwolenie uprawniające do przyjmowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz budżetu Gminy Bodzanów.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną e-mail: zk@bodzanow.pl
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Marek Kwiatkowski – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, tel. (024) 260 70 06 w. 39.
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy*:
- przesłać na adres Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
w terminie do dnia 30.06.2015r., do godz. 10.00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania dotyczące wykonania zamówienia publicznego (demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwianie azbestu) musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wyłącznie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
6. Kryteria oceny ofert:
Cena 90%
Cena= Cena najniższa / cena badana x 90% x 100
1) Posiadanie aktualnych kopi umów z instytucjami, w których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe oraz decyzje i pozwolenia instalacji wymagane prawem, w tym pozwolenie uprawniające do przyjmowania i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest - 10%
Posiadanie dok. – 10 pkt.x10%
Brak dok. – 0 pkt.
Najkorzystniejsza oferta to oferta posiadająca najwyższy bilans punktowy.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów