Przetargi

Wykonanie kompleksowej usługi działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Bodzanów

 

 

Znak sprawy: RI.271.119.2015                                            Bodzanów, dnia 28.08.2015 r.

 

           

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie kompleksowej usługi działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Bodzanów.

II. Przedmiot zamówienia

Wykonanie kompleksowej usługi działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Bodzanów. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych.

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowanego EOG 2009-2014.

Przedmiot zamówienia zostanie opracowany z najwyższą starannością, najlepszą wiedzą
w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, zgodnie z  Regulacjami na temat wdrażania Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014 oraz Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami Dotyczącymi Informacji i Promocji, w szczególności z Załącznikiem 4 pod tytułem: „Wymogi dotyczące Informacji i Promocji do ww. Podręcznika”, (link do dokumentu w wersji PDF):

http://www.eog.gov.pl/strony/dowiedz-sie-wiecej-o-funduszach/wez-udzial-w-promocji-funduszy/zasady-promocji/ , jak również z Planem Promocji, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Szablony są dostępne w formatach InDesign CS4 oraz PDF na www.eeagrants.org/cdmanual

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Harmonogramie - załączniku nr 4 do Zapytania Ofertowego.

Materiały informacyjno-promocyjne – ich projekty wymagają akceptacji Zamawiającego
w zakresie treści i formy.

 

Oznaczenie przedmiotu zgodnie z kodami klasyfikacji CPV:

79 34 22 00 -  5 - Usługi w zakresie promocji

22 46 20 00 – 6 – Materiały reklamowe

79 82 25 00 – 7 - Usługi projektów graficznych

 

III. Termin wykonania zamówienia

 

Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.03.2016 r. zgodnie
z Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.

IV. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.

1)      Wykonawca musi posiadać co najmniej 1 usługę w działaniach informacyjno-promocyjnych na potrzeby projektów realizowanych z ramach programów finansowanych
z Unii Europejskiej lub Mechanizmu Finansowego EOG lub

 

V.  Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty (w zależności od potrzeb zamówienia):

1)      wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego

2)      Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie  – załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego

3)      Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.

 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie na adres Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów,
ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów  lub drogą elektroniczną na e-maila: l.smorzewska@bodzanow.pl.

 

VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:

-        sprawy formalne – Lilla Smorzewska 24 260 70 06 w. 38

-        sprawy merytoryczne – Katarzyna Lenkiewicz 24 260 70 06 w. 38

VIII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy*:

 złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7,
09-470 Bodzanów  Sekretariat z dopiskiem: Oferta na: „
Wykonanie kompleksowej usługi działań informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizowanego projektu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Bodzanów”

lub

przesłać faxem na nr ………………………

przesłać drogą elektroniczną na adres e-maila: l.smorzewska@bodzanow.pl

w terminie do dnia 07.09.2015 r.  do godz. 10.00

 

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium: ceną ofertową.

2.Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją usługi.

3.Za cenę ofertową uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).

4.Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte w Zapytaniu Ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa).

 

X. Miejsce i termin ogłoszenia o wynikach postępowania

 

1.Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania przesyłając zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie informacji o wynikach postępowania w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie, a także na stronie internetowej pod adresem www.bodzanow.bip.gmina.pl

2.Zamawiający zawrze umowę wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do Zapytania Ofertowego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa) oraz odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 sierpnia 2015 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 1463
08 września 2015 14:55 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 września 2015 11:18 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [sprostowanie__zalacznika_nr_5_do_zapytania_ofertowego_str_14.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 września 2015 13:56 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zap_i_odp_nr_3.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)