Załącz nik nr 2 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej
kwoty 30 000 euro
Znak sprawy: IRGK.271.37.2014r. Bodzanów, dnia 17.07.2014r.
pieczęć komórki organizacyjnej
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
/Dz. U. z 2013 r. poz. 1473 oraz z 2014r. poz. 423/
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów
Adres do korespondencji: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
tel. (024) 260 70 06 w. 38 , faks (024) 260 70 65
e-mail: l.smorzewska@bodzanow.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wykonanie projektu asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Termin realizacji zamówienia – do dnia 15 sierpnia 2014r.
Miszewko – dł. 2500mb,
w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowej oraz obsypania poboczy.
Zakres robót:
wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,
wykonanie nawierzchni z mieszanek asfaltowych.
Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich przenoszących europejskie normy zharmonizowane
Przyjęte rozwiązania projektowe i zastosowane materiały powinny maksymalnie ograniczać koszty przyszłej inwestycji, jednocześnie jednak powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej
Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w
szczególności:
a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz.
1623 z późniejszymi zmianami),
b) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013
roku poz. 907),
c) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r., nr 130, poz. 1389),
d)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r., nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami),
e) ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko ( Dz. U z 2008 roku Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi
zmianami),
f) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 roku
Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami),
g) ustawa z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2012 roku Nr 145),
h) ustawa z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 roku Nr
1137 z późniejszymi zmianami),
i) rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich
usytuowanie (Dz. U. z 1999 roku Nr 43, poz. 430 z późniejszymi zmianami),
j) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25
kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
(Dz. U. z 2012 roku Nr 462)
j) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie
przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 roku
Nr 213 poz. 1397)
k) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i
ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 roku Nr 120 poz. 1126).
l) ogólne Specyfikacje Techniczne GDDKiA dla budownictwa drogowego i
mostowego,
m) inne, nie wymienione wyżej akty prawne i przepisy konieczne do zrealizowania
zamierzenia budowlanego.
4. Warunek udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalnościach drogowej bez ograniczeń.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
3) Imię i nazwisko osoby posiadającej Uprawnienia budowlane (w załączeniu) do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy:
Złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów – Sekretariat – w zamkniętej kopercie z dopiskiem
Wykonanie projektu asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko
Nie otwierać przed dniem 23.07.2014r. godz. 09.15 -
w terminie do dnia 23.07.2014r. , godz.09.00
VII. Opis sposobu obliczania ceny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów