Przetargi

Zapytanie ofertowe na zadanie pn. Wykonanie projektu asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko

Załącz                                                                                                                                                                                                        nik nr 2 do Regulaminu

                                                                   udzielania zamówień publicznych

                                                                   o wartości nie przekraczającej

                                                                   kwoty 30 000 euro

Znak sprawy: IRGK.271.37.2014r.                         Bodzanów, dnia 17.07.2014r.

pieczęć komórki organizacyjnej

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
/Dz. U. z 2013 r. poz. 1473 oraz z 2014r.  poz. 423/

I. ZamawiającyGmina Bodzanów

Adres do korespondencji:  Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów

tel. (024) 260 70 06 w. 38 , faks (024) 260 70 65

e-mail: l.smorzewska@bodzanow.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Wykonanie projektu asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko.

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko w gm. Bodzanów.
  2. Kot CPV – 71.32.00.00 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Termin realizacji zamówienia – do dnia 15 sierpnia 2014r.

  1. Zakres zamówienia obejmuje:

Miszewko – dł. 2500mb,

w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowej oraz obsypania poboczy.

 

Zakres robót:

wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych,

wykonanie nawierzchni z mieszanek asfaltowych.

Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich przenoszących europejskie normy zharmonizowane

Przyjęte rozwiązania projektowe i zastosowane materiały powinny maksymalnie ograniczać koszty przyszłej inwestycji, jednocześnie jednak powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej

  1. Obowiązki Wykonawcy dotyczące wszystkich zadań:

Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w

szczególności:

a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243, poz.

1623 z późniejszymi zmianami),

b) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013

roku poz. 907),

c) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z  2004r., nr 130, poz. 1389),

d)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004r., nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami),

e) ustawa z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i

jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach

oddziaływania na środowisko ( Dz. U z 2008 roku Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi

zmianami),

f) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 roku

Nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami),

g) ustawa z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2012 roku Nr 145),

h) ustawa z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 roku Nr

1137 z późniejszymi zmianami),

i) rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku

w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich

usytuowanie (Dz. U. z 1999 roku Nr 43, poz. 430 z późniejszymi zmianami),

j) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25

kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego

(Dz. U. z 2012 roku Nr 462)

j) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie

przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2010 roku

Nr 213 poz. 1397)

k) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie

informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i

ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 roku Nr 120 poz. 1126).

l) ogólne Specyfikacje Techniczne GDDKiA dla budownictwa drogowego i

mostowego,

m) inne, nie wymienione wyżej akty prawne i przepisy konieczne do zrealizowania

zamierzenia budowlanego.

4. Warunek udziału w postępowaniu.

  Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do

  projektowania w specjalnościach drogowej bez ograniczeń.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2)       Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.

3)       Imię i nazwisko osoby posiadającej Uprawnienia budowlane (w załączeniu) do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
   przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Arkadiusz Mękarski –tel. 24 260 70 06 w.39

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenowo - ofertową należy:

Złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów – Sekretariat – w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Wykonanie projektu asfaltowania drogi gminnej w m. Miszewko

Nie otwierać przed dniem 23.07.2014r. godz. 09.15 -

w terminie do dnia 23.07.2014r. , godz.09.00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
    za wykonanie 1 km dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 lipca 2014 12:02
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lilla Smorzewska
Ilość wyświetleń: 974
28 lipca 2014 10:41 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2014 12:03 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [mapa_do_celow_projektowych.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 lipca 2014 12:03 (Lilla Smorzewska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_do_zapytania_ofertowego.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)