(pieczęć zamawiającego)
…................................................... Załącznik nr 2 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej
kwoty 30 000euro
Znak sprawy: IRGK.271.33.2014r. Bodzanów, dnia 16.07.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów, z siedzibą w Urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
zaprasza do złożenia oferty na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nowe Miszewo wraz z brakującym odcinkiem sieci wodociągowej na terenie gm. Bodzanów w m. Wiciejewo, Bodzanów, Białobrzegi w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie gm. Bodzanów.
Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 W ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej”
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nowe Miszewo wraz z budową brakujących odcinków sieci wodociągowej na terenie gm. Bodzanów w m. Wiciejewo, Bodzanów, Białobrzegi w ramach projektu pn.: Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gm. Bodzanów.
Przedmiot zamówienia stanowi roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 Pzp.
Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Nowe Miszewo:
Wykonawca misi do obliczeń ceny ująć wykopy i obsługę geodezyjną.
Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej w m. Wiciejewo:
Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej w m. Bodzanów:
Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej w m. Białobrzegi:
Budowana sieć wodociągowa swym zakresem budowę sieci wodociągowej przez m. Białobrzegi, obręb geod. Białobrzegi oraz przez działkę o nr ewid. 323 obręb geod. Niesłuchowo do granicy obrębu Kępy Polskiej.
Szczegółowy opis inwestycji zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót, stanowiące załącznik do SIWZ.
Projekt budowlany jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. , Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów, p. nr 8 Tel. (024) 260 70 06 w.38.
2. Obowiązki inspektora nadzoru.
1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w ustawie z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
2.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie ciągłego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, dokonywanie oceny zgodności materiałów i robót z dokumentacją projektową i wymaganiami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, dokonaną na podstawie dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych.
3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności:
1) analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
5) przygotowanie i udział w naradach roboczych,
6) przygotowanie i udział w odbiorach: częściowych i końcowym,
7) zawiadomienie właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania,
8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót w dzienniku budowy,
9) potwierdzanie usunięcia wad,
10) udział w przeglądach gwarancyjnych.
4. Inspektor nadzoru nie będzie powodował nieuzasadnionych przestojów w prowadzeniu robót budowlanych oraz dostosuje czas pełnienia nadzoru do czasu pracy wykonawcy robót (np. w przypadku wprowadzenia wydłużonego dnia pracy lub pracy w dni ustawowo wolne).
Kod CPV - 71.52.00.00 – 9 Usługa nadzoru budowlanego
Termin realizacji zamówienia/gwarancja:
1) W czasie trwania robót budowlanych i ich odbioru, aż do dnia uzyskania zawiadomienia od właściwego organu w sprawie przystąpienia do użytkowania, nie dłużej niż do dnia 30.01.2015r.
2) W okresie gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
III. Warunki udziału w zamówieniu:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację co najmniej dwóch usług w zakresie nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami dot. robót kanalizacji sanitarnej lub sieci wodociągowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości tych robót nie mniejszych niż 1 500 000,00 zł brutto (każda robota) poparte dokumentem, że usługi Nadzoru inwestorskiego zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia
Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobę posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji:
- inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych – bez ograniczeń.
Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach wg. rozdziału IV zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,
2) Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2,
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
4) Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),
5) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych wykonywanych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 3;
6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4,
7) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zawarte w Załączniku nr 4,
8) pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
9) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie nim dysponował, tj. musi przedstawić pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji tego zasobu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu przedmiotu niniejszego zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania – załącznik nr 5.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Lilla Smorzewska – tel. 024 260 70 06 w.38
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w:
- siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów w zamkniętej kopercie z dopiskiem Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Nowe Miszewo wraz z brakującym odcinkiem sieci wodociągowej na terenie gm. Bodzanów w m. Wiciejewo, Bodzanów, Białobrzegi w ramach projektu pn. Kompleksowe uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie gm. Bodzanów.
” NIE OTWIERAĆ PRZED dniem 24.07.2014r.godz. 10:15”
- przesłać faksem na nr ……………………………….,
- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail ……………………………………
w terminie do dnia 24.07.2014r. , godz. 10:00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów