Znak sprawy: RI.271.09.2015 Bodzanów, dnia 13.02.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
udzielenie zamówienia w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Bodzanów z siedzibą w urzędzie Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów
zaprasza do złożenia oferty na: Zakup bezwypadkowego, używanego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony dla Urzędu Gminy w Bodzanowie.
II. Opis przedmiotu zamówienia – według załącznika do Zapytania Ofertowego
Kod CPV – 34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów
Termin realizacji zamówienia - 14 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania samochodu w Stacji Diagnostycznej pod względem technicznym.
Zamawiający samochód odbierze osobiście od Wykonawcy po wcześniejszym dokonaniu badania technicznego pojazdu.
Kryteria wyboru oferty:
Cena – 90% (90 punktów)
Cn – cena najniższa
Co- cena oferowana
Wg wzoru - C= Cn/Co x 90 pkt
Rok produkcji – 5% (5 punktów)
2009 – 0 punktów
2010 – 2 punkty
2011 – 4 punkty
2012 – 5 punktów
Przebieg – 5% (5 punktów)
Wg wzoru - P = Pn/Po x 5 pkt.
Pn – przebieg najniższy
Po- przebieg oferowany
Zamawiający za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium.
III. Warunki udziału w zamówieniu:
O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty ( w zależności od potrzeb zamówienia):
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)Odpis z rejestru, o którym mowa powyżej może być złożony w formie, o której mowa w art. 4 ust. 4a ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2007 Nr 168, poz. 1186 ze zm.),
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Justyna Szulecka /24/ 260 70 06 wew. 29
VII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenowo - ofertową należy*:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Bodzanów, ul. Bankowa 7, 09-470 Bodzanów Sekretariat
- przesłać faksem na nr ………………………..
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-maila…………………………………………..
w terminie do dnia 19.02.2015 r. do godz. 10.00
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2.Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3.Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4.Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Bodzanów